(تصاویر) افزایش استفاده از ماهواره
تاریخ : چهار شنبه 26 شهريور 1393
بازدید : 120
نویسنده : افسر جوان جنگ نرم

روند صعودی استفاده از ماهواره توسط تعداد زیادی از خانواده‌ها و افراد در ایران در طی سال‌های اخیر، مسئله‌ای است که بسیاری از کارشناسان نسبت به بروز آن هشدار داده‌اند.



***برای دیدن تمامی تصاویر به ادامه مطلب بروید***


تاریخ : چهار شنبه 26 شهريور 1393
بازدید : 113
نویسنده : افسر جوان جنگ نرم

مستند تهاجم شیطانی، شامل سخنرانی های مقام معظم رهبری و جمعی صاحبنظران درباره تهاجم فرهنگی دشمن می­ باشد. این مستند تهاجم فرهنگی دشمن در ضمینه ها مختلف از جمله فرهنگ، نظریه پردازی، فرقه سازی، شیطان پرستی، سیاه نمایی فرهنگ و هویت اسلامی، شبکه های ماهواره ای و تخریب بنیان خانواده، ادبیات مکتوب، سینما، بازی های رایانه ای، اسباب بازی و … مورد بررسی قرار می­گیرد.

فیلم مستند تهاجم شیطانی؛ تهاجم فرهنگی و استعمار فرانو

فیلم مستند تهاجم شیطانی؛ تهاجم فرهنگی و استعمار فرانو

مستند تهاجم شیطانی با سخنان مقام معظم رهبری در مورد تهاجم فرهنگی و باور غلط برخی اشخاص از نگرانی ایشان نسبت به تهاجم فرهگی نقطه آغازین را رقم می زند. ایشان در جلسات متوالی اعلام می کردند که هدف بنده از تهاجم فرهنگی، ورود به اذهان عمومی و باور این موضوع در تفکرات مردم که شما نمی توانید! و فقط باید دنباله رو غرب باشید! سپس مستند به جلسات کنفرانس ضد ایرانی FDD می پردازد. که چطور دشمنان ایران از تفکرات و هوش و ذکاوت و همچنین مذهبی بودن ایرانی ها گزارش تهیه نموده اند و به طور قطع اعلام می کنند که به طور مداوم ایران را رصد می کنند. خلاصه ای از جلسه با این عنوان شروع می شود: “شما می توانید روند را ببینید، ۲۰ سال قبل ایرانی ها هیچ توانمندی نداشتند. آنها از لیبی موشک خریدند تا به سمت عراق شلیک کنند، اما امروز ماهواره های خودشان را به فضا پرتاب می کنند…“

مستند تهاجم شیطانی حاوی بخش هایی از سخنان و مصاحبه جوزف نای، نظریه پرداز قدرت نرم (Soft Power) در مورد استفاده از قدرت نرم در براندازی جمهوری اسلامی، اعترافات سر شبکه و مدیران دستگیر شده ترویج فساد اخلاقی در فضای مجازی، کلیف می، رئیس بنیاد دفاع از دموکراسی، در مورد فرقه سازی و اختلافات مذهبی میان سیعه و سنی، اوزی لوبرانی، آخرین سفیر رژیم صهیونیستی در ایران، گزارش بی بی سی فارسی از فیلم ایرانیوم و همچنین صحبتهای دکتر حسن عباسی، دکتر فواد ایزدی، دکتر مجید شاه حسینی، شهریار بحرانی، در برنامه راز می باشد.

دشمنان نظام جمهوری اسلامی اعم از آمریکا، اسرائیل و بعضی از کشورهای اروپایی و گروه های ضد انقلاب داخلی و خارجی خط مشی نرمی را برای فروپاشی نظام برخاسته از آرای ملت در پیش گرفتنند. مستندی که بیش از هرچیز باید مورد توجه خانواده ها و قشر های نوجوان و جوان قرار بگیرد تا سیاست های ظلم ستیزانه ۲۰ ساله فرهنگی دشمنان با نظام جمهوری اسلامی را بیشتر درک نمایند.

***برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید***


تاریخ : چهار شنبه 26 شهريور 1393
بازدید : 154
نویسنده : افسر جوان جنگ نرم

(بسم الله الرحمن الرحیم)

او در فرهنگ های مختلف، نام های متفاوتی دارد. لوسیفر، دیمن، ابلیس، اهریمن و شیطان، همه اشاره به موجودی دارند که بزرگترین دشمن انسان است، یا شاید هم بهترین دوست او؟! در این ویدئو که حاصل ماه ها مطالعه، تحقیق و جمع آوری منابع می باشد، ترفند ها و "بازی های شیطان" را بررسی خواهیم کرد و نگاهی خواهیم داشت بر نفوذ شیطان در زندگی و تفریحات ما، مخصوصا "بازی های ویدئویی" و یکی از محبوب ترین بازی های دنیا، یعنی "رزیدنت ایول".

***برای دانلود به ادامه مطلب بروید***


تاریخ : سه شنبه 25 شهريور 1393
بازدید : 110
نویسنده : افسر جوان جنگ نرم

خداروشکر گوشی من  که سادس غمی ندارم  

 


تاریخ : سه شنبه 25 شهريور 1393
بازدید : 83
نویسنده : افسر جوان جنگ نرم

حضرت فاطمه زهرا (س) مي فرمايند:

"صلاح زنان در اين است که طوري زندگي نمايند،که نه مردان بيگانه را ببينند و نه چشم بيگانگان بدان بيفتد".
اما خود فاطمه زهرا(س) در متن مسائل سياسي اجتماعي قرار داشت و همواره از حق و اسلام و اهل بيت دفاع ميکرد؛ بعد از رحلت پيامبر(ص) در آن شرايط حساس و دشوار بحراني که فتنه و دشمن تماميت اسلام و قرآن را تهديد مي کرد، فاطمه زهرا بود که با شرکت خود در صحنهسياسي و اجتماعي از مقام ولايت و رهبري دفاعميکرد. با توجه به مطالب فوق ديدگاه حضرت زهرا (س) در مورد حضور زن در صحنه‏هاي اجتماعي و سياسي روشن مي شود.
اگر از فاطمه زهرا(س) نقل شده ويژگي زن مسلمان اين است که نه مرد نامحرماو را ببيند و نه او مرد نامحرم را ببيند،هرگز به معناي انزوا و گوشه ‏نشيني زن مسلمان نيست بلکه منظور اين است
که در فعاليت‏هاي اجتماعي بايد آنچنان مقررات اسلامي را رعايت کند که موجب نگاه حرام نامحرمان نشودو بالعکس و يا به آن معناست که در مديريت امور بانوان خود زنان بايد عهده‏دار باشند تا نيازي به تماس با مرد نامحرم نباشد.
اگر کمي دقيق‏تر بينديشيم اين سخن حضرت زهرا(س) بهترين الگو براي دنياي امروز استو چند کارکرد اساسي دارد:
 

۱- تأمين سلامت و بهداشت معنوي جامعه.

2- رشد و استقلال و خودکفايي جامعه زنان.

زيرا اگر قرار باشد زن را مردان نامحرم نبينند، لازمه‏اش اين است که آنان داراي خودکفايي علمي در امور لازم خود مانند پزشکي و... باشندو اين بهترين عامل رشد جامعه زنان است. پس دوربودن از نامحرم به معناي گوشه‏نشيني نيست،بلکه فعاليت و تلاش علمي و عملي و رسيدن بهخودکفايي است.

تاریخ : سه شنبه 25 شهريور 1393
بازدید : 75
نویسنده : افسر جوان جنگ نرم

کاربرد ماهواره در خارج :

متخصصین و دانشمندان خارج از کشور در جهت رشد و پیشرفت علم و تکنولوژی و دست یافتن به اطلاعات و کمک به ملت ها و مردم در بسیاری از زمینه ها اقدام به پرتاب ماهواره به فضا می نمایند.

نتیجه استفاده از ماهواره در خارج از کشور:

رشد و شکوفایی دانش

کسب اطلاعات جدید

تبادل سریع اطلاعات

آگاهی از تهدیدات طبیعی

و ...

کاربرد ماهواره در ایران و خارج

کاربرد ماهواره در ایران :

مردمی که ادعای روشنفکری و به قول خودشان به روز بودن می کنند برای بالا بردن سطح دانش و آگاهی خودشان اقدام به نصب ماهواره می نمایند تا از شبکه های بسیار جذاب آن کمال استفاده را ببرند.

نتیجه استفاده از ماهواره در ایران:

از بین رفتن بنیان خانواده ها

رفتار های پر خطر

فقر فرهنگی

فساد اخلاقی

و ...



:: برچسب‌ها: کاربرد ماهواره در ایران و خارج ,



*شهید حجت الاسلام محمد منتظری*
نام پدر : حسینعلی
نام مادر : ماه سلطان ربانی
تاریخ تولد: 1323/11/28
محل تولد:نجف آباد
تارخ شهادت: 1360/04/07
آرامگاه : قم-حرم حضرت معصومه
لقب: شهید بین‌الملل
نقش های برجسته : نماینده مردم نجف آباد، مدرس حوزه و دانشگاه، سرپرست روزنامه پیام شهید



این وبلاگ
متعلق به پایگاه بسیج
شهید "محمد منتظری" مشهد
وابسطه به مسجد ابوالفضلیه
بلوار جمهوری اسلامی
می باشد

کانال "سامانه ولایت"

@montazeri_mashhad
telegram.me/montazeri_mashhad




Alternative content